W aktualizacji 2.4 Orcs Must Die! Unchained: czekają na Was nowi bohaterowie, tryb PvE i zmiany w koncepcji gry

Ofensywny mag Oziel stawia na kradzież duszy i upadłe techniki | Unchained Fortress dostępna w PvE | Nowy system punktów wojennych i obozu wojennego 

Karlsruhe, 28.08.2015 – Zamknięta beta Orcs Must Die! Unchained otrzymuje nową aktualizacją o numerze 2.4. Gameforge i deweloper Robot Entertainment wprowadzają do walki Oziela, kradnącego życie bohatera, który rozwija swój pełen potencjał wraz z postępem danej rundy gry. Gracze PvP doceniają zmodyfikowany sposób działania punktów wojennych i obozów wojennych oraz wprowadzenie nowych magicznych barier i możliwych do zniszczenia obiektów za dodatkowe zasoby w grze.Fani gry mogą teraz walczyć na ulubionej mapie „Unchained Fortress” ze sterowanymi komputerowo przeciwnikami w niekończącym się trybie. Mogą też używać tutaj znanych z poprzednich wersji gry pułapek fizycznych, które np. wyrzucają siepaczy na kilka metrów w górę, umożliwiając tym samym zastawianie wyrafinowanych pułapek.

Podgląd zmian znajdziecie w filmie „Co nowego w patchu 2.4” (http://bit.ly/1JoajnS) oraz w zaktualizowanym tutorialu http://bit.ly/1KmR401

Umięjętności Ozielamożna podziwiać tutaj: http://bit.ly/1PAnovO

Daj żyć, daj umrzeć: Oziel, złodziej dusz 

Unoszący się w powietrzu mag Oziel ma pewien paskudny zwyczaj: wysysa z przeciwników życie, aby się wzmocnić. Dzięki swojej pasywnej umiejętności zbiera on dusze poległych siepaczy i herosów, zwiększając tym samym przez cały czas swój maksymalny zapas many, który ma bezpośredni wpływ na dalsze umiejętności Oziela. I tak przykładowo czas działania umiejętności „Skalana ziemia”, przy której przywoływane są upiorne ręce spowalniające pobliskich przeciwników, zależy od całkowitej ilości many posiadanej przez Oziela. Dodatkowa umiejętność przywołuje duszę, która przyczepia się do pięt wrogiego herosa i osłabia jego ataki o 30%. Jeśli wrogi heroszostanie dodatkowo trafiony przez Oziela, wówczas przyczepiona do niego dusza wybuchnie i zada obrażenia obszarowe w wysokości zasobów many Oziela.

W sierpniu wszystko jest nowe: zmienione punkty wojenne, możliwe do zniszczenia obiekty i magiczne bramy

W przyszłości gracze nie będą musieli pokonywać długiej drogi z pola bitwy z powrotem do swojej bazy, aby zainwestować tam zdobyte z trudem punkty wojenne w celu udoskonalenia swojego obozu wojennego. Zamiast tego punkty będą przypisywane bezpośrednio do obozu, na którego pasie zostały zdobyte.

Nowymi elementami w grze są możliwe do zniszczenia obiekty, które są porozrzucane po całej mapie w formie waz i które dają graczom dodatkowe punkty wojenne i punkty doświadczenia. Sposób działania magicznych barier, które zastąpią dotychczasowe bramy, jest bardzo prosty: własne jednostki i sojusznicy przechodzą je bez problemu, a siepacze i gracze z obozu przeciwnika muszą się przez nie przebijać po staremu. Uszkodzone bariery regenerują się przez określony czas same, podczas gdy bariery zniszczone całkowicie trzeba naprawiać od nowa.

Większa głębia gry, większa dostępność

Zmiana mechaniki punktów wojennych zapewnia graczom oszczędność czasu i daje im nowe możliwości techniczne, nie zmuszając ich przy tym do oddalania się od wiru walki: Czy ma sens dalsze wspieranie i tak rozbudowanego już pasa, czy też drużyna powinna się raczej skoncentrować na pozostałych trasach, aby zapewnić sobie kontrolę nad mapą w dalszej części rozgrywki? Nowi gracze otrzymują natomiast od Robot Entertainment zaprojektowaną od nowa Talię Starter ze wszystkimi możliwymi pułapkami, siepaczami i przedmiotami, aby było im łatwiej odnaleźć się na początku przygody z grą. Ponadto deweloperzy gry pracują nadal nad zbalansowaniem poszczególnych herosów, kart i nagród.

Pełną listę wszystkich zmian można znaleźć w patchnotes:http://bit.ly/OMD_Patch2_4

 
Przegląd najważniejszych zmian wprowadzonych w aktualizacji:

+ Nowy heros: złodziej dusz Oziel, ofensywny mag, którego umiejętności zależą od całkowitej ilości posiadanej przez niego many

+ Na mapie „Unchained Fortress” można teraz grać również w PvE

+ Punkty wojenne jako możliwy do zrealizowania zasób odpada, waluta będzie w przyszłości wędrowała bezpośrednio do obozu wojennego

+ Możliwe do zniszczenia obiekty dają graczowi i pobliskim sprzymierzeńcom dodatkowe punkty wojenne i punkty doświadczenia

+ Powrót ulubionych pułapek fizycznych w niekończącym się trybie


Informacje oOrcs Must Die! Unchained

Orcs Must Die! Unchained bazuje na ulubionej zarówno wśród fanów jak i krytyków marce Robot Entertainment. Mieszanka z Tower Defence i MOBA opiera się na konwencji Third-Peson-Shooter i obiecuje ambitne pod względem strategicznym oraz pełne akcji pojedynki wielu graczy w nawet pięcioosobowych drużynach. Na zróżnicowanych mapach gracz stara się uniemożliwić frakcji przeciwnej i jej hordom sterowanych komputerowo potworów dotarcie do swojej szczeliny i zniszczenie jej.  Oprócz licznych grywalnych klas bohaterów posiadających indywidualne umiejętności i czary, gracze mają do wyboru liczne pułapki, które można stopniowo udoskonalać. Orcs Must Die! Unchained pojawi się w 2016 jako bezpłatna gra do pobrania na PC. Więcej informacji na stronie http://pl.omd.gameforge.com/.

 

O Gameforge

 

Dzięki imponującemu portfolio zawierającemu około 20 tytułów oraz z ponad 450 milionami zarejestrowanych graczy Gameforge jest największym dostawcą Massively Multiplayer Online Games (MMOG) na zachodniej półkuli. Międzynarodowy koncern z siedzibą w Karlsruhe oferuje gry online w ponad 75 krajach. Jego dorobek to między innymi gry na bazie klienta jak np. AION, TERA: Rising, najpopularniejsze MMOG w Europie Metin2, HEX: Shards of Fate, Orcs Must Die! Unchained, Sigils: Bitwa o Raios, Runes of Magic, Elsword i Wizard101, jak również gry przeglądarkowe jak np. ulubione klasyki OGame i Ikariam oraz stale zwiększająca się ilość gier mobilnych.  W chwili obecnej Gameforge zatrudnia około 450 pracowników. Więcej informacji na stronie http://corporate.gameforge.com/.

 

 

Dodaj komentarz