Kolejny milowy krok osiągnięty – Forge of Empires dobija do 250 mln euro

InnoGames ogłosiło dziś, że Forge of Empires – ciesząca się ogromną popularnością gra strategiczna – osiągnęła całkowity przychód w wysokości 250 milionów euro. Gra została wydana w 2012 roku, a koszty związane z jej opracowaniem wyniosły 1 mln euro.  Zaledwie trzy lata później gra dobija do 100 mln euro całkowitego przychodu. Przekraczając magiczną granicę 250 milionów euro, Forge of Empires stało się najbardziej dochodowym tytułem InnoGames do tej pory.

Armin Busen, CPO w InnoGames stwierdził: „Forge of Empires jest niebywałym sukcesem całej firmy. Chciałbym podziękować zespołowi zajmującemu się tą grą za ich niezwykłą pracę. Wypuszczając Forge of Empires w 2012 roku, zdawaliśmy sobie sprawę z jej ogromnego potencjału, ale w żadnym razie nie spodziewaliśmy się, że gra stanie się tak wielkim światowym hitem. Sukces ten był możliwy wyłącznie dzięki wysokiej jakości gry oraz jej zrównoważonemu designowi. W 2016 roku co tydzień wydawaliśmy dodatkową zawartość dla gry, co było przyjmowane przez graczy z wielkim entuzjazmem. W przyszłości zamierzamy pracować nad grą równie ciężko i dodać do niej dodatkowe funkcje – a wszystko to, by zapewnić naszym graczom jak najlepszą zabawę”.

Hendrik Klindworth, CEO w InnoGames dodał: „W imieniu wszystkich pracowników InnoGames chciałbym podziękować graczom za pomoc w osiągnięciu kolejnego ważnego etapu w historii naszej firmy. Jestem szczególnie dumny z dokonań, które udało nam się uzyskać w branży mobilnej, ponieważ zdołaliśmy rozbudować ten segment w taki sposób, że stał się on naszą główną siłą napędową pod względem przychodów, co dodatkowo podkreśla udane przejście firmy na ten rynek. Cieszymy się, że możemy przyspieszyć naszą działalność, jednocześnie zapewniając naszym graczom możliwie najlepsze gry”.

Łączny czas rozgrywek w Forge of Empires, które niedawno obchodziło piątą rocznicę wydania i na samym początku funkcjonowało jako gra przeglądarkowa, wynosi 164 000 lat. Dwa lata po wypuszczeniu wersji przeglądarkowej, InnoGames wydało dedykowane wersje mobilne na urządzenia z systemami iOS i Android. Gra natychmiast stała się jedną z pięciu najlepszych strategii na iOS w 2014 roku, a Google przyznało jej nagrodę za najlepszą grę 2015 roku („Best of Games 2015”). Co więcej, podczas gali German Computer Game Award (Deutscher Computerspielpreis), gra zdobyła miano najlepszej gry przeglądarkowej w 2013 r. („Best Browser Game 2013”).

Polecana gra: