Elsword: tytułowa piosenka i konkurs już w październiku

Tytułowa piosenka nadchodzącej kampanii telewizyjnej służy jako materiał do konkursu z nagrodami o łącznej wartości ponad 20 000 euro

Popularna gra MMO Elsword pojawi się niedługo w telewizyjnej kampanii reklamowej adresowanej do docelowej grupy odbiorców. W ramach tej kampanii niemiecki wydawca Gameforge nagrał tematyczny kawałek muzyczny o tytule „Playing with fire”.

Jeszcze przed publikacją samej reklamy Gameforge zorganizuje od 15 października internacjonalny konkurs, który będzie trwał do 30 listopada 2015 r. i w którym będzie można wygrać nagrody o łącznej wartości 20 tysięcy euro.

Szczegółowe warunki uczestnictwa oraz materiały tekstowe, graficzne i muzyczne można pobrać już teraz pod adresem http://elsword.pl/contest.

EL_Shot02

Kreatywność w sferze audio i wideo: cover i klip z Elsworda

Konkurs dzieli się na dwie kategorie: cover muzyczny i klip wideo. W pierwszej kategorii uczestnicy mają za zadanie stworzyć remix, wersję instrumentalną, playback lub choreografię w oparciu o tytułowy kawałek kampanii Elsword. W kategorii „wideo” można nadsyłać samodzielnie zmontowane filmiki składające się z tytułowej piosenki i wybranych scen z gry i opowiadające w ten sposób np. krótką historię w uniwersum gry.

Zarówno w pierwszej jak i w drugiej kategorii dyrektor produktu Ji-Yoon Park zdaje się w pełni na kreatywność graczy. „Od lat z zachwytem obserwuję pasję społeczności Elsword, jak gracze rysują fantastyczne artworki oraz mangi i piszą całe powieści o losach Elsworda. Podziwiam także cosplayerów, którzy wcielają się w nasze wirtualne postacie, za ich fantazję i talent. Konkurs Elsword stanowi kolejną możliwość dla naszej społeczności, by wykazać się kreatywnością”.

Igranie z ogniem: harmonogram konkursu

Zgłoszenia w obydwu kategoriach można nadsyłać od 15 października do 30 listopada 2015 r. pod adres http://elsword.pl/contest. W tym czasie odbędzie się także głosowanie, które wyłoni zwycięzców. Każde zgłoszenie należy oznaczyć w tytule klipu hashtagiem #elswordcontest. Dziesięć najwyżej uplasowanych klipów każdej kategorii oceni od 1 do 7 grudnia międzynarodowe jury, do którego należą różni youtuberzy, przedstawiciele branży gier i anime oraz dyrektor produktu Elsword, Ji-Yoon Park. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 15 grudnia 2015 r.

Pierwsza dziesiątka otrzyma nagrody o łącznej wartości ponad 20 tysięcy euro, w tym po jednej podróży do Korei Południowej o wartości 6 tysięcy euro dla zwycięzcy w danej kategorii. Wszyscy uczestnicy i głosujący gracze otrzymają w ramach podziękowań kupon do gry oraz szansę na inne nagrody, jak np. komputerowy sprzęt firmy ROCCAT.

EL_Shot07

 

Dodaj komentarz